Jave Villegas

Direktlänk till inlägg 1 september 2013

MY LIFE

Av Jave Villegas - 1 september 2013 18:04

Hej! Idag skulle jag typ berätta om mig mitt liv och bakgrund osv... Hoppas ni orkar läsa allt

Ja jag föddes den 15 Januari 1999 i La Ligua Chile var ganska tjock som barn LOL
När jag var 2 år ungefär flyttade vi till Sverige (jag,min mamma,pappa,mina två brosor och min syster) fast i Sverige gick inte allt så bra som vi trodde... Min pappa och mamma började bråka och det gjorde så jag kände mig dålig kändes som att allt var mitt fel, efter 2-3 år flyttade min pappa tillbaka till Chile jag grät och grät fattade inte varför och ingen ville förklara för mig, nät jag var 4 ungefär så fick jag stanna hemma nästan varje dag för alla jobbade (som var kvar i Sverige) och grejen var att vi bodde illegalt i Sverige så jag kunde inte gå till dagis eller nåt. Alla i vår familj sökte uppehållstillstånd alla fick det efter några månader förutom min bror Matias och det var han jag såg som en förebild och han var tvungen att flytta så det kändes så jävla dåligt att "förlora" både sin pappa och bror. Jag fick stanna ensam hemma flera år (2-3 år) och ja e ganska nyfiken av mig så jag började rota genom mammas papper och jag hitta nåt papper där det stog "adoption" på och jag frågade mamma när hon kom hem vad det betydde och hon blev arg och besviken och visste vad hon skulle göra eller säga men hon förklarade jag grät som fan jag kände mig oälskad kändes som att jag skulle dö där på plats. Jag började skolan kunde inte så bra svenska så jag blev mobbad för att jag inte kunde prata svenska och för att jag hade svart hår och var ganska tjock och ful jag fick leva med det i några år, när jag började 4-5 började folk mobba mig för att jag inte hade föräldrar och dom där orden dom sa till mig kändes som en kniv i hjärtat, men jag fick hjälp hade iaf några kompisar som fanns där för mig, i 6an började jag hänga med fel personen ville vara "populär" ville vara som alla andra jag började röka började stanna ute på kvällarna eller inte komma hem överhuvudtaget sprang runt överallt började lära känna mer och mer personer både bra och dåliga personer folk som ville mig nåt bra och dom som ville mig nåt helt annat... Det gick rykten om mig som var sanna jag visste inte vad jag skulle göra fattade ingenting så helt plötsligt så blev jag HATAD av alla hade ingen och vara med jag fick flytta från min mamma pga misshandel och kränkning mot mig blev kränkt av alla i min familj ingen ville prata med mig jag var där helt ensam började i en ny skola det var nog den enda skolan jag blev accepterad för den jag var/är. Nån dag i februari fick ja veta att jag skulle flytta till en helt ny stad som heter Sala när jag hade äntligen hittat en skola som jag verkligen trivdes i men jag flyttade till Sala och här e jag nu jag har ett ganska bra liv har nog värdens underbaraste vänner och världens mest underbaraste pojkvän och folk kanske tror jag e bitchig eller dryg för jag låter så mycket men jag försöker bara glömma bort det gamla och typ "börja om" det är typ mitt liv tack för att ni läste

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jave Villegas - 5 september 2013 20:43

Idag har det varit en chill dag förutom kemin men det tänker jag inte berätta om på bloggen skulle kännas elakt men aja, jag,Ida,Milla,Sara gick till maten och kolla va det var och jag och Sara köttaaaaaaa! (Vi var hungriga som fan) sen så gick jag t...

Av Jave Villegas - 26 augusti 2013 17:37

Idag har det varit typ en chill dag var med Sara,My,Milla,Ida,Jepse och flera i klassen och hade lektion sen kär vi slutade bilden (sista lektionen) så gick jag,Ella,My,Jesper,Albin till stan och gick runt sen gick vi till Coop och köpte cola eller v...

Presentation


Mitt namn är Jave Villegas och jag är 14 år älskar och dansa skämma ut mig och ta bilder

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards